perjantai 11. toukokuuta 2012

Perjantaifiiliksiä

Tänään on ollu huippufiilis! Peilikuva näyttää hoikemmalta, johtuu varmaan siitä, että hiilaripöhötys ja nesteturvotus on laskenut. Tuntuu, että pystyn vetämään vatsan sisään paremmin. Lisäksi mulla on uusi väri päässä, ihanan platinanvaalea, joka sopii mulle tosi hyvin. Tunnen oloni jopa kauniiksi.

Ruokailut on menny grammalleen nappiin. Kävin treenaamassa salilla treenin, ja voi että olin punainen ja hikinen sen jälkeen! Mutta silloinkin peilistä katsoi kirkkaat silmät ja onnellinen nainen! Treenin jälkeinen endorfiiniryöppy on jotain aivan järisyttävää. Treeniajankohdan takia vaihdoin päivällisen ja iltapalan paikkaa niin, että sain syödä treenin jälkeen jotain hiilaripitoista. Tarjolla oli perunoita, uunilohta, kasviksia ja raejuustoa. Voi pojat, että maistui hyvältä!

Dieetti siis menee eteenpäin kuin juna. Olotilat ovat mitä mielenkiintoisemmat. Illalla on yleensä hillitön palelu. Oon miettiny, että johtuukohan se tuosta "kylmästä" iltapalasta, sillä eiväthän mehukeitto, raejuusto ja leseet kovin lämpimiä ole. Tosin palelu lienee merkki siitä, että rasva palaa. Pitäs varmaan juoda vaikka kupponen teetä lämmikkeeksi, mutta en minä ole tee-ihmisiä! 
Nukkumaan mennessä olenkin sitten kääriytynyt pitkähihaiseen fleecetakkiin, jalassa vähintään kahdet sukat (tavalliset ja villasukat) sekä pitkät flanellihousut. Yön edetessä aamupuolelle alkaa armoton hikoilu. Sekin on merkki rasvan palamisesta! Kuoriudun vaatteista ja peitoista, ja aamun tullen ympäri sänkyä on sukkia ja paitoja levitettynä. Nukun vielä perhepedissä pienen 10-kuisen "vauvani" kanssa, niin onhan se aikamoinen härdelli. Yleensä suljen vaan makkarin oven enkä pahemmin jaksa siitä siivosta stressata.

Millaisia olotiloja muilla Superdieettiläisillä on ilmennyt?

2 kommenttia:

  1. Mahtava kuulla että hyvin sujuu. Noin sen pitäisikin mennä kun alku järkytyksestä selviää :)

    Itsellä vasta 3. päivä alkaa joten vielä hyvin pyyhkii. Tätä ennen olin Liten ruokavaliolla joten muutosta vanhaan ei ole tullut niin paljoa että mitään erikoisempia tuntemuksia olisi tullut. Saas nähdä myöhemmin kun dieetti kiristyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minähän olin myös Litellä ja sitä ennen GFG:llä. Ei mulla silloin ollu tämmösiä tuntemuksia, tai ainakaan näin voimakkaana.. Ihmiset on yksilöitä! Mulla varmaan vaikuttaa, että Litellä ylläpitäjissä sai syödä sen aamupuuron, mut nyt sitä ei ole, eli ollaan pienemmillä hiilareilla.

      Poista