lauantai 26. toukokuuta 2012

Sairastuvalta päivää

Otsikon mukaiset terveiset! Ei ole tämä viikko mennyt putkeen ollenkaan. Sain ensin rajun vatsataudin, ja niinpä se kiersi koko perheen. Kun olen itse valvonut oksentaessa ja hoitaa sitten kaksi yötä oksentavia lapsia, ei olekaan enää helppoa noudattaa ohjelmaa. Treenit on jääneet tekemättä, ainoastaan 1 EFBW treeni on tällä viikolla tehty. Ruokavaliostakin olen poikennut, ja olen niin väsynyt, etten jaksa edes sitä harmitella. Suuria mässäilyjä ei ole, mutta esim ruokailuja on jäänyt välistä, olen jonkun päivän elänyt vain leivällä yms. Olen kertakaikkiaan niin poikki, etten käsitä, mistä minä voimia ammennan päivittäisten rutiinien suorittamiseen. Vaikeaa on, kun lapset sairastavat vuorotellen, niin toinen aina on energinen oma itsensä ja kaipaa hirveästi aktiviteettia, toinen haluaa vain maata sylissä.

Jotain positiivista tästä viikosta jää käteen, onpahan pesty kaikki petivaatteet, peitot ja tyynyt nyt pitkästä aikaa! Pikkuväki kun ei aina osaa ilmoittaa siitä oksentamisen tarpeesta tarpeeksi ajoissa..

Huh, jos tästä viikosta selviän täysjärkisenä, niin olen kyllä onnekas! Superdieetti jatkukoon, kun rauha palaa maahan.

3 kommenttia:

  1. Ja niin paljon kirjotusvirheitä, mutta en jaksa edes korjata!

    VastaaPoista
  2. En huomannu yhtään kirjoitusvirhettä :)

    Pikaista toipumista sinne koko perheelle. Kun tuollainen sairastaminsbuumi iskee niin siinä on voimat kovilla. Kyllä sitä ehtii treenata myöhemminkin kun taas jaksaa.

    VastaaPoista