keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Päivitystä

En tosiaan ole jaksanut ottaa maanantaisia mittoja, mutta sen verran olen puntarilla käynyt, että paino on noin 71.5 eli vähän plussalla ollaan.
Maha on vieläkin sekaisin, vatsatauti ei ole päästänyt otettaan. On melko ärhäkkä pöpö. Mulle ei maistu mikään ruoka, eikä ole oikein nälkäkään. Vatsa on jotenkin pinkee pallo, ja mahaa pistelee edelleen aina kun suuhun laittaa jotain. Joten en pysty noudattamaan SD ruokavaliota.

Mutta ei se mua haittaa. Onhan tässä tullut jo vedettyä dieettiä yhteensä 16 viikkoa ennen tätä totaalistoppia.
(4 viikkoa GFG, 10 viikkoa Lite, 2 viikkoa Superdieettiä). Ja varmasti jatkan vielä SD:n loppuun tai jopa aloitan alusta koko homman, kunhan ensin toivun.

Löysin yhdet wanhat housut, joita olen pitänyt viimeksi parikymppisenä (noin 10 vuotta sitten) ja 62-kiloisena. Ne sujahtavat jalkaan ja näyttävät hyvältä! Eli olen aivan selvästi nyt vain 10 kiloa painavampi, mutta huomattavasti kireämpi, eli lihasta löytyy. Lihas menee pienempään tilaan, nuorena ilmeisesti olin hoikka mutta lihakseton. Tuli tosi hyvä mieli, kun pystyn pukemaan samoja vaatteita kuin ennen, se luo uskoa, että tässä on joku muutos saatu aikaan! Loppusentit ja kilot lähtevät varmasti ajan myötä. Toivon että myös raskauksien riepottelema vatsanahka myös vetäytyy ajan mittaan, se on kropassani ainoa kohta, mistä en pidä. Mutta nyt malttia ja aikaa, vatsaa on venytetty yhteensä 18kk, joten en voi olettaa että se vetäytyy yhtään sen nopeampaa ainakaan.

Palaan tähän blogiin kun taas jaksan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti